A webáruház szabályzata
§ 1
Előzetes rendelkezések
1. A címen elérhető it-remarketing.hu online áruházat Łukasz Konecki úr vezeti, aki IT -REMARKETING Łukasz Konecki néven a Központi Nyilvántartásba és Gazdasági Információkba bejegyzett társaságot vezet. (CEIDG) a gazdasági miniszter vezetésével, NIP PL5252259214, REGON
015500722
2. Jelen Szabályzat az Áruházat használó Fogyasztókra és Vállalkozókra egyaránt vonatkozik, és meghatározza a Webáruház használatának szabályait, valamint az Ügyféllel az Áruházon keresztül történő adásvételi szerződés megkötésének szabályait és eljárását.
§ 2
Definíciók
1. Fogyasztó – az Eladóval az Áruház részeként olyan szerződést kötő természetes személy, amelynek tárgya nem kapcsolódik közvetlenül üzleti vagy szakmai tevékenységéhez.
2. Eladó – természetes személy, aki ITREMARKETING Łukasz Konecki néven üzleti tevékenységet folytat, a gazdasági miniszter által vezetett Központi Nyilvántartásba és Gazdasági Információkba (CEIDG), NIP PL5252259214, REGON 015500722
3. Ügyfél – minden olyan entitás, aki az Áruházban vásárol.
4. Vállalkozó – saját nevében vállalkozási tevékenységet folytató, az Áruházat használó természetes személy, jogi személy és nem jogi személy szervezeti egység, amely részére külön törvény jogképességet biztosít.
5. 5. Üzlet – az Eladó által az Internet címen üzemeltetett webáruház: computerremarketing.com
6. Távszerződés – a Vásárlóval a távoli felhasználók között létrejött szerződéskötési rendszer részeként (az Áruházon belül), a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül, egy vagy több távközlési eszköz kizárólagos használatával kötött szerződés. beleértve a szerződéskötés pillanatát is.
7. Szabályzat – az Áruház jelen szabályzata.
8. Megrendelés – a Megrendelőlapon benyújtott szándéknyilatkozat a Termék vagy Termék értékesítési szerződés közvetlen megkötésére az Eladóval.
9. Fiók – a vásárló üzletben található fiókja, amely a Vásárló által megadott adatokat, valamint az általa az Áruházban leadott Megrendelésekről szóló információkat gyűjti.
10. Regisztrációs űrlap – az Áruházban elérhető űrlap, amely lehetővé teszi fiók létrehozását.
11. Megrendelőlap – az Áruházban elérhető interaktív űrlap, amely lehetővé teszi a Megrendelés leadását, különösen a Termékek Kosárba tételével és az Adásvételi Szerződés feltételeinek megadásával, beleértve a szállítási és fizetési módot.
12. Kosár – az Áruház szoftverének olyan eleme, amelyben a Vásárló által megvásárolásra kiválasztott Termékek láthatók, valamint lehetőség van a Megrendelés adatainak, így különösen a termékek mennyiségének meghatározására, módosítására is.
13. Termék – az Áruházban elérhető ingó dolog/szolgáltatás, amely a Vevő és az Eladó között létrejött Adásvételi Szerződés tárgya.
14. Adásvételi szerződés – a Vevő és az Eladó között a Webáruházon keresztül létrejött vagy megkötött Termék adásvételi szerződés. Adásvételi szerződésnek minősül – a
Termék jellemzőire tekintettel – szolgáltatásnyújtásra és munkavégzésre vonatkozó szerződés is.
§ 3
Kapcsolatfelvétel az Áruházzal
1. Az eladó címe: ul. Warszawska 2, 96-500 Sochaczew, Polska
2. Az eladó e-mail címe: info@it-remarketing.hu
3. Az eladó telefonszáma: +48506043949
Az eladó bankszámlaszáma: (Mbank S.A): 27 1140 2004 0000 3302 7842 9015
BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK
4. A Vevő az Eladóval a jelen bekezdésben megjelölt címeken és telefonszámokon léphet kapcsolatba.
5. A Vevő az Eladóval telefonon kommunikálhat az alábbi időpontokban: 10:00-18:00
§ 4
Technikai követelmények
Az Áruház használatához, beleértve az Áruház választékának böngészését és a Termékek megrendelését, a következők szükségesek:
a. végkészülék internet-hozzáféréssel
b. aktív e-mail fiók (e-mail),
c. engedélyezett sütik,
d. Flash Player telepítve.
§ 5
Általános információ
1. Az Eladó a törvény által megengedett legteljesebb mértékben nem vállal felelősséget a vis maiorból, harmadik felek jogosulatlan cselekményéből, vagy a Webáruháznak a Vásárló technikai infrastruktúrájával való összeegyeztethetetlenségéből eredő fennakadásokért, ideértve az Áruház működésének megszakadásait is.
2. Az Áruház kínálatának böngészéséhez nincs szükség fiók létrehozására. A Megrendelő az Áruház által kínált Termékekre a Szabályzat 6. §-a szerinti Fiók létrehozása után, vagy a megrendelés Fiók létrehozása nélküli teljesítését lehetővé tevő szükséges személyi és lakcímadatok megadásával adhatja le.
3. Az Áruházban feltüntetett árak magyar forintban (HUF) értendők és bruttó árak (ÁFAval).
4. A Vevő által fizetendő végső (végső) összeg a Termék árából és a kiszállítás költségéből áll (beleértve a szállítási, kézbesítési és postai szolgáltatások költségét is), melyről a Vásárló az Áruház honlapján a Rendelés. , beleértve azt is, amikor beleegyezik, az adásvételi szerződés köti.
5. Az üzlet honlapja a sz. nem ajánlat, hanem ajánlattételi felhívás. Az áru megrendelésével a Vásárló ajánlatot tesz a szerződés megkötésére. A rendelés leadását követően a Vásárló azonnal automatikusan generált üzenetet kap a megadott e-mail címére, melyben megerősíti, hogy a megrendelés az Áruházba
beérkezett. Az adásvételi szerződés akkor jön létre, amikor az üzlet e-mailt kap a megrendelés végrehajtásra történő elfogadásáról. Ez az üzenet egyenértékű a Vevő által benyújtott ajánlat Eladó általi elfogadásával.
§ 6
A rendelés leadásának szabályai A
rendelés leadásához szükséges:
1. bejelentkezés az Áruházba (opcionális);
2. válassza ki a megrendelés tárgyát képező terméket, majd kattintson a „Kosárba” gombra (vagy ennek megfelelője);
3. jelentkezzen be vagy használja a Megrendelések regisztráció nélkül lehetőséget;
4. ha a regisztráció nélküli Megrendelés leadásának lehetőségét választották – töltse ki a Megrendelőlapot a Megrendelés címzettjének és a Termék szállítási címének megadásával, válassza ki a szállítás típusát (a szállítási mód a Termék), írja be a számla adatok, ha azok eltérnek a Megrendelés címzettjének adataitól,
5. kattintson a „Megrendelem és fizetés” gombra / kattintson a „Megrendelem és fizetés” gombra, és erősítse meg a megrendelést az e-mailben elküldött linkre kattintva,
6. válasszon egyet a rendelkezésre álló fizetési módok közül, és fizetési módtól függően egy meghatározott határidőn belül egyenlítse ki a megrendelést a 8. § (2) bekezdésében foglaltak figyelembevételével.
§ 8
Ajánlott szállítási és fizetési módok
1. A Megrendelő a megrendelt Termék kiszállításának vagy átvételének alábbi módjait veheti igénybe:
a. Futárral, futárral utánvéttel
2. Az ügyfél az alábbi fizetési módokat használhatja:
a. utánvétes fizetés
b. Online fizetés PayU-n keresztül
c. Elektronikus fizetések PayPal
3. Fizetés hitelkártyával.
4. A szállítási módokról és az elfogadható fizetési módokról részletes információ az Áruház honlapján található.
§ 9
Az adásvételi szerződés teljesítése
1. Az adásvételi szerződés a Vevő és az Eladó között azt követően jön létre, hogy a Vevő a Megrendelőlap segítségével a Webáruházban a Szabályzat 7. §-ának megfelelően megrendelést adott le.
2. Az Eladó a Megrendelés leadását követően haladéktalanul visszaigazolja annak átvételét, és egyben a Megrendelést végrehajtásra fogadja. A Megrendelés visszaigazolása és végrehajtásra történő elfogadása az, ha az Eladó megfelelő e-mailt küld a Vevőnek a Megrendelés feladásakor megadott e-mail címére, amely tartalmazza legalább az Eladó nyilatkozatát a Megrendelés átvételéről. Megrendelés és annak végrehajtásra történő átvétele és az Adásvételi Szerződés megkötésének megerősítése. Miután a Vevő megkapta a fenti e-mailt, adásvételi szerződés jön létre a Vevő és az Eladó között.
a. Ha az Ügyfél úgy dönt:
b. banki átutalással, elektronikus fizetéssel vagy bankkártyás fizetés esetén a Vevő az Adásvételi szerződés megkötésétől számított 7 naptári napon belül köteles a fizetést teljesíteni – ellenkező esetben a megrendelés törlésre kerül.
c. utánvéttel a küldemény átvételekor a Megrendelő a küldemény átvételekor köteles a fizetést teljesíteni.
5. A Eltérő szállítási határidővel rendelkező Termékek rendelése esetén a szállítási határidő a megadott leghosszabb dátum.
B Eltérő szállítási határidővel történő Termékek rendelése esetén a Vevőnek lehetősége van a Termékek részleges kiszállítását vagy az összes Termék kiszállítását kérni a teljes megrendelés teljesítését követően.
6. A Termék Vevő részére történő szállítási időszakának kezdete az alábbiak szerint számítandó:
a. Ha a Vevő a fizetési módot banki átutalással, elektronikus fizetéssel vagy fizetési kártyával választja – az Eladó bankszámláján történő jóváírás napjától.
b. Ha a Megrendelő a kiszállításkor fizetési módot választja – az Adásvételi Szerződés megkötésének napjától,
6. Eltérő átvételi dátumú Termékek rendelése esetén az átvételi készenlét időpontja a megadott leghosszabb dátum.
§ 10
Elállási jog
1. A fogyasztó 14 napon belül indoklás nélkül elállhat az Adásvételi Szerződéstől
2. pontban megjelölt időszak a Termék Fogyasztó vagy a Fogyasztó által megjelölt fuvarozótól eltérő személy részére történő kiadásával kezdődik.
3. Olyan Megállapodás esetén, amely számos, egyenként, csomagban vagy részletben leszállított Terméket tartalmaz, a pontban megjelölt dátum. 1 az utolsó tétel, tétel vagy alkatrész kézbesítésétől számítva.
4. A Fogyasztó elállhat a Szerződéstől a Szerződéstől való elállási nyilatkozatának Eladóhoz történő benyújtásával. A Szerződéstől való elállási határidő betartásához elegendő, ha a Fogyasztó ezen időszak lejárta előtt nyilatkozatot küld.
5. A nyilatkozat megküldhető hagyományos postai úton, faxon vagy elektronikus úton a nyilatkozatnak az Eladó e-mail címére történő megküldésével, vagy az Eladó honlapján történő nyilatkozattétellel – az Eladó elérhetőségeit az adatlap 3. §-a tartalmazza, melynek sablonja mellékletét jelen szabályzat 1. számú mellékleteként, valamint a fogyasztói jogokról szóló 2014. május 30-i törvény mellékleteként tartalmazza, azonban annak kitöltése nem kötelező.
6. Amennyiben a Fogyasztó a nyilatkozatot elektronikus úton küldi meg, az Eladó haladéktalanul visszaigazolást küld a Fogyasztó által megadott e-mail címre a Szerződéstől való elállási nyilatkozat kézhezvételéről.
7. A Szerződéstől való elállás következményei:
A távolról megkötött Szerződéstől való elállás esetén a Szerződés meg nem kötöttnek minősül.
8. Eladó a Szerződéstől való elállás esetén haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Fogyasztónak az általa teljesített valamennyi fizetést, ideértve a kiszállítás költségeit is. tétel, kivéve a Fogyasztó által választott szállítási módból adódó többletköltségeket, az Eladó által kínált legolcsóbb normál szállítási módtól eltérő.
9. 9. Az Eladó a Fogyasztó által az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési módokkal megegyező fizetési módok használatával téríti vissza a fizetést, kivéve, ha a Fogyasztó kifejezetten beleegyezett egy ettől eltérő, számára semmilyen költséggel nem járó megoldásba.
10. 10. Az Eladó a visszatérítést a Termék visszavételéig vagy a visszaküldés igazolásáig visszatarthatja, attól függően, hogy melyik esemény következik be előbb.
11. 11. A Fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül visszaküldeni az Eladónak a jelen Szabályzatban megadott címére, amikor az Eladót a Szerződéstől való elállásról tájékoztatta. A határidő akkor tart, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő lejárta előtt visszaküldi a Terméket.
12. 12. A Fogyasztót terheli a Termék visszaküldésének közvetlen költsége, ideértve a Termék visszaküldésének költségét is, ha a Terméket jellegéből adódóan hagyományos postai úton nem lehetett visszaküldeni.
13. A Fogyasztó csak a Termék értékének csökkenéséért felel, amely abból ered, hogy a Termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő módon használták.
Amennyiben a Termék jellegéből adódóan hagyományos postai úton nem küldhető vissza, az erről szóló tájékoztatást, valamint a Termék visszaküldésének költségét az Áruházban található Termékleírás tartalmazza.
A távollevők között kötött szerződéstől való elállás joga nem illeti meg a Fogyasztót a Szerződéssel kapcsolatban:
a. amelyben a szolgáltatás tárgya nem előre gyártott, a Fogyasztó specifikációi szerint gyártott vagy egyéni szükségleteinek kielégítését szolgáló áru,
b. amelyben a szolgáltatás tárgya zárt csomagolásban átadott, egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a csomag felbontását követően nem küldhető vissza, ha a csomagot az átadást követően bontották fel,
c. amelynél a szolgáltatás tárgya gyorsan romló vagy rövid szavatossági idejű cikk,
d. a szolgáltatás nyújtásához, ha az Eladó a szolgáltatást maradéktalanul teljesítette a Fogyasztó kifejezett hozzájárulásával, akit a szolgáltatás megkezdése előtt tájékoztattak arról, hogy az Eladó általi szolgáltatás teljesítését követően elveszíti az elállási jogát. a megállapodás,
e. amelyben az ár vagy a díjazás a pénzügyi piac olyan ingadozásaitól függ, amelyek felett az Eladónak nincs befolyása, és amelyek a Szerződéstől való elállás határideje előtt következhetnek be,
f. amelyekben a szolgáltatás tárgyát olyan tételek képezik, amelyek jellegüknél fogva a szállítást követően elválaszthatatlanul kapcsolódnak más árukhoz,
amelyekben a szolgáltatás tárgyát alkoholos italok képezik, amelyek árát az adásvételi szerződés megkötésekor határozták meg, és amelyek szállítására csak 30 nap elteltével kerülhet sor, és amelyek értéke a piaci ingadozásoktól függ.
Az eladónak nincs irányítása
g. ahol a szolgáltatás tárgya zárt csomagolásban szállított hang- vagy képfelvétel vagy számítógépes program, ha a csomagot a kiszállítást követően bontották fel
h. újságok, folyóiratok vagy folyóiratok kézbesítésére, az előfizetési szerződés kivételével,
i. nem tárgyi adathordozón rögzített digitális tartalom kézbesítésére, ha a szolgáltatás teljesítése a Fogyasztó kifejezett beleegyezésével kezdődött meg a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt, és azt követően, hogy az Eladó tájékoztatta őt a jog elvesztéséről. hogy elálljon a szerződéstől
§ 11
Reklamáció és garancia
1. Az adásvételi szerződés a használt termékekre vonatkozik. Az egyes Termékek állapotát az Áruház honlapján részletesen ismertetjük.
2. A reklamációt írásban vagy elektronikus úton kell benyújtani az Eladó jelen Szabályzatban megadott címére, vagy az Eladó által az Áruház valamelyik aloldalán biztosított elektronikus reklamációs űrlap segítségével. Javasoljuk, hogy a panasz tartalmazza többek között: a hiba tömör leírása, előfordulásának körülményei (ideértve az időpontot is), a reklamációt benyújtó Ügyfél adatai, valamint az áru hibájával kapcsolatos Vásárló kérése.
A reklamációs eljárás keretében feladott árukat a jelen Szabályzat 3. §-ában megjelölt címre kell küldeni.
3. A reklamációs eljárás keretében visszaküldött árukat a következő címre kell elküldeni:
Paxy – IT REMARKETING
Koronczói ut 01628/9 hrsz. 9012
Győr
§ 12
A panaszok kezelésének és a követelések érvényesítésének peren kívüli módjai
1. A Fogyasztó peren kívüli panaszkezelési és jogorvoslati lehetőségeiről, valamint ezekhez az eljárásokhoz való hozzáférés szabályairól részletes tájékoztatás a tartományi (települési) fogyasztóvédelmi ombudsmanok, szociális ügyek hivatalaiban és weboldalain érhető el. szervezetek, amelyek jogi feladatai közé tartozik a fogyasztóvédelmi, a vajdasági Kereskedelmi és Versenyügyi Felügyelőségek és a Fogyasztóvédelmi Hivatal részére az alábbi internetes címeken:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. A fogyasztónak az alábbi példaértékű lehetőségei vannak a panaszok peren kívüli kezelésére és a követelések érvényesítésére:
a. A fogyasztónak joga van állandó peren kívüli fogyasztóvédelmi bírósághoz fordulni. törvény 37. §-a, 2000. december 15. a Kereskedelmi Felügyeletről (Jegyeskönyv 2014. évi 148. pont, módosított), az Eladóval kötött Szerződésből eredő vita rendezése iránti kérelemmel.
b. b) A fogyasztó jogosult a Kereskedelmi Felügyelet tartományi felügyelőjéhez fordulni, az 1. sz. A Kereskedelmi Felügyeletről szóló 2000. december 15-i törvény 36. §-a (2014. évi Jogi Közlöny, 148., módosított változat), közvetítői eljárás megindítása iránti kérelemmel a Fogyasztó és az Eladó közötti vita békés rendezése tárgyában.
c) A fogyasztó ingyenes segítséget kaphat a közte és az eladó közötti jogvita
rendezésében, igénybe veheti a tartományi (önkormányzati) fogyasztóvédelmi ombudsman vagy olyan társadalmi szervezet ingyenes segítségét is, amelynek jogszabályi feladatai közé tartozik a fogyasztóvédelem (beleértve a Fogyasztói Szövetséget, a Lengyel
Fogyasztók Szövetségét)
§ 13
Személyes adatok az online áruházban
A Vásárlók Webáruházon keresztül gyűjtött személyes adatainak kezelője az Eladó.
1. Az Ügyfelek személyes adatait, amelyeket az Ügyfél a Webáruházon keresztül gyűjt, az Adásvételi szerződés teljesítése érdekében, illetve ha az Ügyfél hozzájárul – marketing célból is gyűjtjük..
2. A Webáruház vásárlóinak személyes adatainak címzettjei lehetnek:
a. A Webáruházat postai vagy futárszolgálattal történő kézbesítéssel igénybe vevő Ügyfél esetében az Adminisztrátor az Ügyfél által gyűjtött személyes adatokat az Adminisztrátor kérésére átadja a kiválasztott szállítmányozónak vagy a szállítást végző közvetítőnek.
b. A Webáruházban elektronikus fizetést vagy fizetési kártyát használó Vásárló esetén az Ügyfél által gyűjtött személyes adatokat az Adminisztrátor a Webáruházban a fenti fizetéseket kiszolgáló kiválasztott szervezet rendelkezésére bocsátja.
3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 14
Záró rendelkezések
1. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a Szabályzatot fontos okokból, azaz: jogszabályi változások, fizetési és szállítási módok változása miatt módosítsa – amennyiben ezek a változások a jelen Szabályzatban foglaltak végrehajtását érintik. Az Eladó minden változásról legalább 7 nappal korábban tájékoztatja a Vevőt.
2. 2. A jelen Szabályzat hatálya alá nem tartozó kérdésekben a lengyel jog általánosan alkalmazandó rendelkezései alkalmazandók, különösen: a Polgári Törvénykönyv; az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról szóló törvény; törvény a fogyasztói jogokról, a személyes adatok védelméről szóló törvény.
3. 3. Az ügyfélnek jogában áll peren kívüli eljárásokat alkalmazni a panaszok kezelésére és a követelések érvényesítésére. Ebből a célból panaszt nyújthat be az EU ODR online platformján keresztül, amely elérhető a következő címen:http://ec.europa.eu/consumers/odr/.